Top Island

11.01.2012 20:41

Top Island:

 

  1. Landamalaugar – jeden z nejhezčích treků na světě jsem šel podruhé a přesto byl stejně krásný. Padesát kilometrů měnící se krajiny zakončené zaslouženou teplou koupelí na konci. Pokud tu budu potřetí, půjdu potřetí.
  2. Jokulsa NP – Od Detifossu až skoro k moři se táhné nádherné údolí, které je možno projít po cca 30km stezce. Čekal jsem, že to bude hezké, ale přesto jsem byl ještě více překvapen. Druhý nejzajímavější výlet na Islandu.
  3. Detifoss – stát na okraji a cítit jak duní země je opravdový zážitek. Zatím můj nejmohutnější vodopád.

 

Bottom Island:

 

Landamalaugar je opravdu světový a je to vidět, představoval bych si zde tak o polovinu méně lidí. Nad cenami a nemožnosti pro mě ochutnat místní ídla nadarmo mluvit. Trochu více zajímavější města, aspoň Reykjavík by mohl být trochu zajímavější.