Shrnutí

17.01.2012 20:08

    Tento rok poznamenali levná tarify všech možných dopravců. Ten první byl autobusový a doslova za pár stovek nás odvezl do Benátek. Bohužel jsme si nemohli navolit jet o trochu později na karneval, ale i tak jsme si to navzdory zimě užili. K té zimě se ještě vrátím – v následujících třech výletech si budu stěžovat na zimu, tak mě napadá? Jsem natolik cenově senzitivní? Ano, bohužel jsem:)

    Benátky jsou nádherné. Opravdu nádherné. Nejsou zde desítky kanálů, ale stovky. Je zde neskutečné množství tajemných zákoutí a skrytých náměstí. Objevovali jsme to tu celé tři dny a i nakonec jsme stále v širším centru nevěděli přesně, kde jsme. Benátky jak je známo nemají vyloženě, vyjma snad Dožecího paláce, zajímavé jednotlivé stavby. Nejvíc mě dostalo, jak jsou veliké, myslel jsem, že se jedná o soubor ulic, ale toto předčilo má očekávání. Benátky jsou jedno z nejhezčích měst, co jsem viděl a nejosobitější větší sídlo na světě.